The Single Best Strategy To Use For کتاب صوتی شازده کوچولو

Wiki Article

“شما هرگز زندگی خود را تغییر نمی دهید تا زمانی که کاری را که روزانه انجام می دهید تغییر دهید. راز موفقیت شما در برنامه روزمره شما یافت می شود. “

این نیز شاهکار دیگری از استیون واینبرگ است. در این کتاب با نگاه خاص این فیزیکدان کبیر با هدف و رویای اساسی هر فیزیکدانی آشنا می‌شوید، یعنی نظریه‌ای برای همه‌چیز. شما در این کتاب با روش تبیین و توصیف طبیعت در نگاه فیزیک پیشگان مواجه می‌شوید. واینبرگ نیروهای طبیعت را معرفی می‌کند و روش متحدشدن آن‌ها نزد فیزیکدانان شرح می‌دهد.

در شراکت ، روابط عاطفی و…اگر بین شما و طرف مقابل تان مشکلی به وجود آمد>آیا مقصر طرف مقابلتان است آیا شما هیچ تقصیری ندارید.دارن هاردی در کتاب اثر مرکب میگوید معمولاً افراد بسیاری سهم خود را ۵۰٪ تلقی می‌کنند.

اگر قصه‌ی ظهرهای جمعه را که زمانی از رادیو پخش می‌شد به خاطر دارید پس شما هم کتاب صوتی گوش کرده‌اید. پس چیز چندان جدیدی نیست.

  فرمت کتاب : فایل صوتی کتاب : پیدایش دولت صفوی دسته‌بندی : تاریخ کهن ، تاریخ شفاهی ، تاریخ ایران و جهان ،

درصورتی که اثری که دارای حق نشر می‌باشد، به اشتباه توسط کاربران در سایت قرار گرفته از طریق بخش «حمایت از ناشران» به مدیران پانته آ اطلاع دهید تا نسبت به حذف آن اقدام شود.

یعنی شما با قدم هایی کوچک که خیلی به چشم نمی آیند، به نتایج بزرگی دست پیدا کنید. این اصل کلی مبتنی بر فرمول زیر است:

این کتاب در گروه‌ پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و آمازون قرار دارد.

سلام آیا میشه این کتاب صوتی رو more info در گروه های دانش آموزی ارسال کرد برای اینکه گوش بدن یا نه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مصطفی؛ خواستنی‌ترین پیام آور برخاستن مصطفی؛ خواستنی‌ترین پیام آور برخاستن

موفقیت اقتصادی موفقیت شغلی کارآفرینی کسب و کار مشتری مداری بازاریابی ثروت موفقیت خانوادگی ازدواج همسران تربیت فرزند جوانان زنان مردان دختران موفقیت شخصی هدف تصمیم گیری برنامه ریزی اعتماد به نفس امید و تلاش قانون جذب سلامت بهداشت رژیم و تغذیه ورزش و تناسب اندام سلامت خواب هوش و حافظه مدیتیشن و یوگا سلامت بانوان روانشناسی خودشناسی شخصیت شناسی بهداشت روان آسیب های روانی موفقیت تحصیلی روشهای مطالعه انگیزشی خوشبختی زندگی رویایی عشق و دوست داشتن شادی آرامش مدیریت مدیریت زمان مدیریت بحران روابط اجتماعی دوست یابی فن بیان زبان بدن مذاکره مذهبی معنویت ترک گناه فیلم های سینمایی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باید از عادت های بدی که جلوی پیشرفت تو رو می گیره را جلوگیری کنی

Report this wiki page